Wow

Mycket har hänt sen sist jag skrev. OMG haha. Jag har blivit moster åt världens sötaste lilla bebis, jag och mamma var med Marina på förlossningen. Hon var så himla duktig! Sen har jag druckit lite med Mattias, Eric, Johanna och Johan då 4 av 5 mådde dåligt haha, jag var på topp jag moahaha! Har varit på kryssning till Åbo med Mamma och Mattias. Johanna har sovit hos mig, vi har grillat och lekt i lekparken :)

Imorgon kommer Bella Bus och sover hos mig till på lördag, ska bli så kul! Har inte träffat henne på ett tag, hon har varit på semester i Dalarna hon :) Vi ska nog gå på Ice Age 3 :D

Här kommer lite bilder från de senaste dagarna.


HAHA kvällens roligaste bild - Eric!

Mattias och jag :)

Jag och Johan :)

Jag och Johanna :D

Johanna och Mattias :P

Kommentarer
Postat av: Mattias

Ja man får tacka för denna helg och vecka, det har varit skit kul!!! :)

2009-07-02 @ 10:46:44
Postat av: Tiina

Jao det har det.. :)

2009-07-03 @ 15:03:07
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0