This is a happy day

JAG KLARADE TEORIN!!! :D Yippie Yayyyy!!!! :D I'm happy happy happy face!! Fick 60/65 rätt så några fel men det gör inget för jag blev Godkänd :) iiiih!

Sen har jag föresten fått veta att min vän Katrin kommer också att åka till England som au pair istället för till USA, I'm so happyyyyy! Hon har skickat in papper och redan fått mail och samtal från en familj, jag längtar tills jag får börja leta familj! iiih! Måste bara klara körpovet nu sen KÖR VI!! The UK in September Katrin!

Jag, mamma och Staffan har också varit iväg till Munktorp idag med Gunnar, han ska få flytta till Sorby gården :) Det verkade mysigt och de som jobbade där var trevliga! Sover i Hemlinge idag igen för imorgon ska vi köpa lite möbler åt Gunnar på IKEA :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Yeaaahh, du var jätteduktig, gumman, GRATTIIIIS!! Bara satsa på körningen nu, sen är det klart...Som jag sagt...tänk inte för mycket bara!!!

Usch, jag vill inte bli lämnad här, jag vill följa med dig till LONDON!! Jag tänker gå i ide, bara vakna när jag ska komma till dig och hälsa på, så d så :( Jag kommer bli så jävla ensam....

2009-07-25 @ 22:04:53
Postat av: Tiina

Tack mamma :D Ja jag ska verkligen göra mitt bästa, det här ska funka! :) Mjo jag vet, har dåligt samvete för det.. Men vet inte vad jag ska ta mig till, försöker få dig gladare.. Vet att du tycker att jag ska åka men förstår ju att det samtidigt är svårt :( vi får skicka massa mail och sånt iaf :)

2009-07-27 @ 21:30:34
URL: http://www.rifas.se
Postat av: Mamma

Nää Tiina, du komme inte hinna skicka nåt.Du vet hur mycke d finns i London att göra ju tjurar..Och min dator är snart helt kaputt. Jag tror jag ska flytta till Finland...

2009-07-28 @ 09:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0