Mitt nya liv

Nu ska jag testa nåt nytt, nu vill jag verkligen försöka att gå ner i vikt. Och det ska jag lyckas med! Ska gå mer promenader och äta bättre, sist jag "blev nyttig" gick jag ju ner nästan 4 kg och nu ska ännu lite mer bort. Tack Jocke och Andrea för tipsen :D Och mamma är med mig i detta hihi ;)

Nyss ringde de från bilskolan.. Behöver göra en riskutbildning och det fanns en plats på torsdag. Så får gå då. Mellan kl 12.30 - 16.30, fyra timmar :O och nästa vecka börjar intensivkursen.. Nu gäller det.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Hej älsklingen <3 Jag vet att du kommer klara att gå ner i vikt, jag ska stötta dig <3 Och körkortet vet jag att du klarar, det är bara att kämpa på gumman!!!! <3 <3 Älskar dig <3

2009-07-07 @ 22:13:47
URL: http://www.limosa.se
Postat av: Mamma

Jaadu, tänk vad kilona ska rasa, du kommer oxo bli så fiiiin, haha :) Styrlappen klarar du galant, utan större smällar, haha. Nämen det kommer gå jättebra, försök vara positiv och ha ditt mål i sikte...LONDON!! Din lilla rackare...

2009-07-08 @ 09:41:19
Postat av: Tiina

Mattias: Ja jag får bara sluta äta allt som jag älskar! Det vill säga choklad, kakor och bullar :P inte det lättaste men har ju iallafall kommit igång med morgon promenaderna också :P Jo jag vet att det bara är att kämpa med körkortet...



Mamma: Haha ja äntligen KANSKE jag för en gångs skull kan bli fin som du ;) Japp jag har hela tiden London i sikte men det är lite svårt när man är så pass osäker i sig själv :/ Men det gäller nog bara att vänja sig vid att köra så försvinner rädslan..

2009-07-08 @ 12:18:29
URL: http://www.rifas.se
Postat av: Mamma

Du...jag VET att du kan faktiskt, jäpp.Förstår inte att du plötsligt blivit så rädd för körning, förut var du inte det och du tyckte det var kul oxo. Har det hänt nåt på nån körlektion kanske...Men det är av tabbar man lär sig. Men vill du inte, så går det väl som det går...Orkar inte mala om detta, inge kul o peppa heller när responsen är så låg :(

2009-07-08 @ 13:56:46
Postat av: Tiina

Jag vet inte heller förutom olyckorna man hör talas om och blir rädd för :( Skulle tro att det har en hel del att göra med att jag hela tiden tänker: jag MÅSTE, jag MÅSTE, jag MÅSTE klara det annars får jag INTE påbörja mitt liv i London, som gör att jag blir jäkligt osäker och nervös. Inget körkort, inget London och det ger mig panik och självförtroendet svackar. Har pluggat teori halva dagen idag och ska göra mitt bästa som sagt när det gäller det här för jag vill åka! ska få det där kortet! :)

2009-07-08 @ 15:03:22
URL: http://www.rifas.se
Postat av: Mamma

ååh..jag skrev ju ett långt svar...vart försvann d????

2009-07-08 @ 18:30:53
Postat av: Mamma

Få prova igen:( Ja man bli skraj av allt som kan hända i trafiken.Men det händer mycke annars med, man kan bli nerslagen,våldtagen,robbad,rent av dödad!!Tänk inte MÅSTE hela tiden,då låser det sig.Klart du ska åka men vi tycker du ska ta kk nu,senare blir det svårare o dyrare.Du skulle ändå inte kommit iväg än, så utnyttja dessa 2v.Se det som en vettig,rolig sysselsättning 2 v,och 2 v närmare London.Ge det en ärlig chans,du klarar det,jag vet ju du redan kan köra mycket o läshuve har du.Slappna av,sluta tänk MÅSTE,tänk ist att du åker iväg med en till viktig merit till nya livet.Klart du ska åka, men ge kk en rejäl chans,DU vinner på det,ag lovar..Ok,känns det bättre nu, gör d det,gör d det hahaha

2009-07-08 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0