Herreguud

Vilken riktig skit - dag jag hade på körskolan! Hade dubbel körlektion vid lunch och jag kunde ju ingenting! Blev förvånad över mig själv, Maggi fick säga åt mig om saker och ting hela tiden. Man blir ju mörkrädd.. Vad händer? Blir så jävla orolig över uppkörningen...... Maggi sa att hon inte kände igen min körning, haha det kan jag lova att det gjorde inte jag heller! Antar att alla kan ha en dålig dag när det gäller körning också men det här var inte dåligt.. Det var katastrofalt! Liksom, kom över i vänster körfält emellanåt? När det inte var mötande trafik ska jag väl tillägga.. Missade en avfart. Kollade inte tillräckligt mycket bakåt vid backning (använde visst speglarna för att se bakåt och åt sidan 90% av tiden) och allt vad det var. Mitt huvud är nog överfyllt av trafik information och sprängs snart. Hjälp mig nån.

Helst av allt ville jag bara skrika, gråta och slå huvudet i ratten 30 min in på lektion. Som jag sa till mamma ville jag efteråt också käka 12 chokladkakor, ett paket glass och en hel pizza som tröst. Men det gjorde jag inte. Så det känns fortfarande lika värdelöst :(

Uppskrivning imorgon då, PEPP på det! måste klara deeeeet :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hahahahahaha...stackars dejj..En riktig blackout!!! Det är bara provnerverna,gumman. När du skrivit imorrn blir det bättre...Skitnärvöööst nu, allt är så nära.Försök att inte tänka så mycket nästa gång du kör...Tur att du lever och inte skada nån annan. Stackars liten. Men kul beskrivning du gjort, hahahaha,ligger halvvägs på golvet,tårarna sprutar.Ujujuj.....Ikväll syndar vi med nåt riktigt förbjudet :)

2009-07-23 @ 16:46:09
Postat av: Tiina

Haha du det var inte ett dugg kul kan jag lova! Det var hemskt!! Tur att jag fick trycka i mig massa gott på kvällen hemma hos er.. Det var nog det som gjorde att jag klarade teorin idag också :)

2009-07-24 @ 17:51:03
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0