Harry Potter and the Half Blood Prince

Japp nu har jag och Marina sett den! Den var helt galet bra, jätterolig så vi as garvade verkligen flera gånger :) Sen kom det tårar också kan jag lova! Självklart saknades delar ur boken och några delar var tillagda men denna film var riktigt bra! Ska gå och se den med Marina nån dag snart igen, då ska Matte och Karolina följa med :D hoppas iaf Matte skulle med då? :P

Idag är jag väldigt trött, mina ögon vill sova mer! Ont i halsen har jag också, små hostar mycket. Fick lov och snooza 25 minuter innan jag klev upp och gick min morgon promenad, har ätit frukost nu men är lika trött ändå! Suck. Men så är det ibland, bara att bita ihop och cykla till trafikskolan!


Riktigt, riktigt bra!

seeeeg idag

Kommentarer
Postat av: Mamma

NEEEJ!! Nej,nej,nej Tiina,inte seeg...då tar säker många dagar innan du bloggar igen:( hahahaha....

2009-07-16 @ 19:26:19
Postat av: Mamma

:( Jag visste det....nu har du vart seeeeg många dagar..ooooh

2009-07-19 @ 20:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0