Gårdagen..

..var trevlig! Först försov jag ju mig och sen drog jag till bilskolan men det kan vi bortse ifrån :) När jag kört klart mötte jag Marina och Max och vi gick upp på stan en sväng :) Sen drog vi till Big Inn istället och fikade, sen köpte jag en tacopaj också som jag åt hemma hos Marina! Så åkte jag, Marina, Max och Håkan ut till mamma en sväng :D det var mysigt. Åkte hem vid 22 så blev lite sent men det gör inget. Kollade på Prison Break och la mig typ :P

Nej nu ska jag väl sminka mig och om en stund dra mig till bilskolan. Har körning 11.45 och 14.15 idag (ca 40-50 min vardera) så passa er ni som befinner er i Köping då! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, herregöd, vi som ska till Fonus på em, ujujuj... Kanske rätt ställe att åka till då förstårs..nääää--skojja ba. Lycka till ;)

2009-07-21 @ 11:22:35
Postat av: Tiina

Haha, sånt ska man inte skoja om din tok :P Det gick rätt så bra att köra idag, nu har vi gått igenom allt. Så imorgon blir det halkan, torsdag och fredag lite repetition! Ska be om att få repetera fickparkering bland annat haha :)

2009-07-21 @ 16:51:14
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0