Flytta

Jaha, håller på att packa ihop min lilla lägenhet.. Känns som att jag packar och packar men ingenting händer egentligen! Börjar se tomt ut i hyllor och sånt men ja.. det känns konstigt! Känner mig plötsligt så nere dessutom, inte för flytten men annat.. aja. That's life. Är jag ute ur lägenheten före fredag så slipper jag flyttstäda iaf, tjejen som ska flytta hit sa att isåfall kan hon göra det, vore ju skönt.. Jaja ska fortsätta nu, men behöver mer att packa i, Marina och de ska komma med flytt kartonger snart.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja vad trist :( Fy för o flytta "hem" igen...Jag e oxo down...behöver tröstschoppa men har inga pengar till d....

2009-07-29 @ 08:05:25
Postat av: Tiina

Haha nej då inget illa med det, bara jobbigt att packa haha :D Men duuu... Jag fick pengar igår! ;)

2009-07-29 @ 09:14:25
URL: http://www.rifas.se
Postat av: Mamma

Lyckoooooooo....

2009-07-29 @ 09:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0