Då var det måndag igen

Kändes nästan lite konstigt att inte dra iväg till trafikskolan imorse :P vaknade av att mamma smsade och vi skulle ju till Tuna Park idag ju! :D så jag åt frukost och fixade mig lite sen drog vi :) Hittade lite saker (billiga saker dessutom!) så det var ju trevligt. Så käkade vi lite och det var såååå gott! Men som vanligt orkade jag inte hälften :P

Usch och fy och blääää på mitt vänstra knä säger jag bara! Har så ont. I lördags var ju jag, matte och Eric ut på grogen och mitt i natten hade man ju fått i sig en del förfriskningar, dvs alkoholhaltiga drycker. Mer än vanligt hade jag nog allt fått i mig. det plus mina klackar resulterade i en krasch i trappen på väg hem vilket resulterade i ett stort sår på knät och ett antal blåmärken, därav ett väldigt stort. Kan inte tycka att det här känns bra på nåt sätt alltså! haha hur klantig får man vara? Jaja så är det ibland. Tur som är så har jag en underbar mamma och hon köpte Desivon och plåster åt mig idag, innan hade jag bara plåster utan att göra rent det ordentligt vilket resulterade i  äckligt slemmigt var och troligtvis infektion. Ursäkta äckelheten i det här inlägget btw. Nej nu ska jag se på Bridget Jones Dagbok 2 och beklaga mig med mitt ömma knä. Eventuellt trycka i mig lite Ben & Jerry's.


hos mig i lördags!

På väg till B&S..

Egoistisk på Tuna Park :)

Jag och min söta fina mamma! I love you mum, always! <3

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa uuuhh, va äckligt knä du har ryser..Så går det när det ska supas och härjas jojomensann-jag vet allt.Det var najjs på tunapark, kommer sakna våra shoppingturer sen...Inte blev Staffan helnöjd med blusen och kjolarna heller, men jag sa att duger det inte behöve jag inte komma på begravning heller.Då muttra han nåt ohörbart, så vi få se hur d blir..Ska du göra fö kul idag???

2009-07-28 @ 09:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0