Bloggbrist

Ja det kan man verkligen säga att det har varit här nu :P På min kära mors begäran skriver jag en kortfattning av de senaste dagarna haha, hon tyckte det var dags! Jag har iallafall börjat intensivkursen för körkortet nu, det känns rätt så bra! Nästan jättebra! :) Kör två lektioner per dag och pluggar x antal timmar.

Har varit på Visingsö med mamma och Staffan, det var helt okej men inte som vi förväntat oss :P dock fick vi chans att se en massa vackra kyrkor och klosterruiner samt ett militär museum på vägen dit och hem! Och inte att förglömma, vi stannade till i Gränna och såg hur man gjorde polkagrisar :) Trevliga bilder från vår mini - holiday kommer sen!

På lördagen hämtade Mattias och Gonzza mig i Hemlinge och vi och Elin gick ut på Brorsan och Syrrans som öppnat i Köping, i Etage's gamla lokaler. Det var bra mycket mer folk där än när det var Etage och mycket bättre :) Lite mycket fjortisar bara, mycket yngre folk. Dansgolvet var helt cp, folk knuffades och skuffades som bara den, så dansgolvet är bättre på Hantis när det väl kommer igång!

Idag hälsade jag och Matte på hos Fredrik och fick se deras nya chihuahua valp. Kär? JA! Hur liten och go som helst var den :) Alldeles tokig :)


Mamma, staffan och jag på Visingsö :)

Efterfest / eftersnack hos mig :)

Jag och lilla Bianca :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

:) JAAAA, du har vaknat ur tråk-koman :) Jättekul att det går bra med kk, du är så duktig.Alla dagar kanske inte är så himla ok, men det tar du igen en annan dag..Tack för trevliga lill-semestern, det var kul fast det inteblev som tänkt..Häftigt med nytt hak o hänga i, få hänga med nån dag, va?mooahahaha. Men vikken pyttesöötipöötsööt!! Du klär med den lilla voffsen juh ;) Sov Gott mitt hjärtegull nu, hörs imorrn...pöss

2009-07-15 @ 23:27:17
Postat av: Tiina

Japp haha det har jag! :) Ja det har gått ganska bra så det är roligt :) Idag är jag dock jätte trött och har ont i halsen så skulle vilja stanna hemma men jag ska dit ändå och göra lite pärmar och köra! Tack själv :) Haha självklart XD Ja visst är den?! Haha ja jag lär skaffa en sån där minimal liten voffe nån gång :D Puss

2009-07-16 @ 09:03:06
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0