Twilight

Jag och Katrin har ÄNTLIGEN sett Twilight. Vi gick på den i måndags. Den var superbra! Boken var förstås bättre, som det brukar vara, men filmen var riktigt bra den med :D Emellanåt störde jag mig på vissa skådespelare t.ex Kristen Stewart (Bella Swan) för hon var så tveksam och fick inte fram orden typ hela tiden. Men förutom vissa småsaker var typ alla skådespelare bra! Nu har jag också läst klart Breaking Dawn. Den var väldigt bra, slutet var ganska bra. Det är svårt att tänka sig att det är slut nu! Inga fler nya Twilight - böcker att läsa. Men kommer snart att läsa om dem igen, de var så himla himla bra :) iiiiih vill se filmen igen :D


Filmen var riktigt bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0