Torsdag

Då var det torsdag då. Igår / inatt åkte jag med brorsan när han jobbade, han kör lastbil för Lantmännen. Jag skulle ta bilder till ett skolarbete vi håller på med i Foto c. Hoppas att det blir bra :) Lite jobbigt att Jocke jobbade natt bara, jag kom hem typ vid 3 :P Men men det var kul att åka med iaf. Jag orkade verkligen inte gå till skolan idag för jag var så trött så stannade hemma. Mot eftermiddagen gick jag upp på stan och mötte Mattias och Jonny. Vi gick och fikade sen drog Jonny hem, jag och Mattias gick omkring på stan :) Mötte på Tuire och Liisa, det var roligt :D Sen gick jag och älskling till hans syrra för hon hade lite kläder jag beställt från H&M hemma hos henne. De passar bra :)

På kvällen har jag och Mattias glott på film, American Pie: Beta House :) Sen har jag ätit fyllda paprikor, mums mums mums! Nej nu ska jag glo på Sex and the City :)


Min sötnos <3 (hos Gonzza)


Min andra sötnos :)


Jag innan jag gick upp på stan


Mina linnen från H&M (dålig bild men men)


Ska glo på Sex and the City nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0