Top Model 10

Sitter och tittar på Top Model 10 :) Det är bra! Följer alltid den serien haha.

Idag har jag varit i skolan, hade religion, MDK och foto C. Efter skolan hämtade illi upp mig och Mattias men det var något fel på hans bil så vi åkte till OK sen hem till mig. Glodde på tv en stund :) Sen drog dom och skulle försöka fixa bilen och jag glodde på top model sen läste :P Har läst mer än halva Breaking Dawn nu (Twilight 4) och den är superbra! Har läst mycket de senaste dagarna, det känns skönt. Jag älskar ju att läsa! Läser Breaking Dawn på engelska, perfekt, jag älskar att läsa och jag älskar engelska :D Iallafall kom Mattias upp en sväng till senare och vi glodde ännu mer på tv och jag lagade mat och åt :P Sen drog han :(

Jaja nu börjar nog snart Top Model igen så ska slå mig ner i soffan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0