Storm

Inatt var de typ total storm där ute! Och mina ostabila och otätade fönster knakade och väckte mig hela natten. Trodde att de skulle gå sönder, så mycket lät det :O Så när man vaknade imorse var man ju inte nå trött.. Eller jo. Hade väl sovit sammanlagt 3-4 timmar eller nåt, bestämde mig för att stanna hemma från skolan. När jag inte har sovit vet jag att jag är sur, grinig, lättirriterad och skolan är den plats jag verkligen inte vill vara på då för jag kan inte koncentrera mig. Får dock dåligt samvete, har ju bestämt mig för att jag ska verkligen ta tag i allt den här terminen!

När Mattias slutar ska jag möta honom och illi på stan så ska vi gå till Expert med mitt stackars sargade stativ :P Hoppas dom har såna där skruvar hemma. Har ju fått tillbaka foto känslan igen och vill fota fota fota :) Det är så roligt att fota i skymningen och på natten, man får så coola effekter. Och då behövs ju stativ. Men men, ska glo lite på tv nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0