Snart helg.

Hade sovmorgon idag från svenskan :) Så började med Natur, hade labb. Det var roligt :) Kollade på celler från lök, mossa och människa :P Haha Jonny's skrynkliga celler :D Nej nu ska jag inte vara dum :) Sen hade vi iallafall Samhäll. Jobbade vidare med politikuppgiften, jag och Mattias blev klara och lämnade in. Hoppas det gick bra!

Efter skolan drog jag, Mattias, Tom och Jonny upp på stan. Vi gick och fikade förutom Tom som gick hem :P Sen åkte Jonny med bussen hem och jag och Mattias handlade lite på Hemköp sen drog vi hem till Tom. Spelade lite xbox på hans vägg :) Sen fick vi fika även där :P Tur att man fikade scones på waynes iaf, då känner man sig inte riktigt lika onyttig ;)

Sen gick vi hem iaf, såg mamma och Marina köra förbi haha! Saknar dom juuuu :) Jag gick hem och Mattias gick hem till sig iaf. Sen har jag läst Breaking Dawn, glott på tv och lagat mat, pasta och skinksås, GOTT :D

Nej nu ska jag glo lite Sex and the City sen sova :) Börjar 10 imorgon, lite sovmorgon igen :D


Nyduschad Tiina och nyduschad Swinto häromdagen :)


Min mobilkameras autofokus funkar inge bra :(


Så kan det sluta när man har suttit på lektion för länge..
Man ritar en massa fladdermöss XD



Spelade grid hos Tom idag med älskling :)


Försökte ta en bild på Våfflan men hon var för snabb :)


Swinten däremot låg lugnt i sin säng :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0