Slut på helgen...

Då var det söndag då. Skolan började i torsdags, det var verkligen inte roligt. Men man får försöka stå ut till sommaren.. :) I fredags hyrde jag och älsklingen film, Meet Dave och The Forbidden Kingdom. Man garvade typ as mycket i Meet Dave, den var sjukt rolig med Eddie Murphy i huvudrollen :D den andra filmen var en ninja film som var helt okej. Jackie Chan och Jet Li spelade i den. Det enda tråkiga var att fighting scenerna var onödigt långa så man blev trött på att se dom slåss så mycket :P Jag och Mattias käkade en massa godis och myste hela kvällen :D

På lördagen åkte jag ut till mamma och Staffan :) Vi glodde på Morden i Midsomer som vanligt. Först åkte vi till Kolsva och hämtade en tv som ska vara i gäst rummet och så köpte vi pizza. Stackars mamma fick jätteont i ryggen när hon bar korgen i affären (det var 3 stora drickor i den och lite annat) och hon hade lika ont idag :( Fotade lite i ladan igår, det blev ganska coolt.

Idag mötte jag och Staffan Mattias och Illi vid Odensvi kyrka. Så åkte jag, Mattias och illi till Näverkärret och en övergiven järnvägsstation eller nåt. Tog lite bilder där men Illi råkade dra loss mitt stativ huvud så jag fick ta utan stativ :'( Ska till Expert och se om dom har en skruv imorron, de va bara skruven som gick sönder såg det ut som. Sen åkte vi förbi McD och tjockade i oss lite. Så drog jag hem till mig och Mattias hem till sig :) Har mest glott på tv och tagit de lugnt nu på kvällen. Har också uppdaterat min hemsida, kika gärna in och titta!  http://www.rifas.se

Nej nu ska jag fortsätta glo tv.


Självporträtt :P en av bilderna från ladan.
Har en skoluppgift där man ska ha en bok/tidning med i bilden :P


Mattias i det gamla huset.


Det gamla huset.


Tänka sig - Big Ben var på en gammal dörr!


Haha tog två bilder hemma också.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Fina bilder <3 jag älskar dig mer än du anar!!

2009-01-11 @ 20:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0