Skola imorgon...

Usch ja, skola imorgon :( Har ingen lust med det. Men men.

Igår var jag och Mattias med illi ett tag :) Vi glodde på Shanghai nights, den är as bra! Sen tog vi det mest lugnt, dom kollade efter en skruv till mitt stackars stativ som fortfarande inte funkar :( Men snart ska vi väl få tag på rätt sorts skruv hoppas jag. Senare på kvällen gick jag och Mattias till Gonzza och Elin. Gjorde smarriga tacos :D Sen drack vi lite vin, eller jag och Elin gjorde det medan Mattias och Gonzza drack nåt annat gott.

Vi glodde på Knocked Up, den är också as bra :P Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle hitta på så gick en promenad till stan och på vägen tillbaka stannade vi vid nya klätterställningen (där jag, Mattias, Petter och Marina lekt tidigare på dan haha) och klättrade lite. Haha det är as kul ju! Sen började vi dra oss hemåt.

Idag har jag inte gjort så mycket. Jag och mamma åke till Åsby :) Fikade lite och jag fick några kaktusar och en kruka. Så har fixat dem ute hos mamma, det blev snyggt! Idag sover jag hos mamma och Staffan då  :) Imorgon blir det bio med Katrin, äntligen ska vi få se Twilight!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0