Förkyld!

Jahapp, då blev man smittad av Marina och är dyng förkyld :( Men vi hade roligt iallafall när hon sov här :) Till lunch igår lagade vi potatis mos, pan biffar och svamp sås! Mega smarrigt.

När Marina hade gått hem tog jag det bara lugnt, drack te, läste Brisingr och spelade lite Sims och glodde på Jurassic Park 2 :) Idag har jag än så länge bara legat i soffan och halvsovit, druckit varm choklad, läst ännu lite mer i Brisingr (Eragon 3) och för en stund sen ringde mamma och frågade om jag ville sova ute hos dom. Jag sa ja eftersom mina små älsklingar Våfflan och Swinto är ute hos mamma och det är alltid mysigt att vara hemmahemma när man är sjuk :) Sen saknar jag ju min lilla mamma och "pappa" Staffan :D

Men jag saknar också min lilla tokstolle Mattias som jag inte träffat på några dagar :( <3

Ska lägga mig i soffan igen och läsa..
Dumma hals, näsa och hosta!!!
Dumma förkylning helt enkelt! :P



Inte roligt att vara sjuk :( Men då kan man passa på att läsa massor :D


Ska nog ta med Eragon filmen och glo på hos mamma sen!
Synd bara att den är så dålig mot boken och rätt dåligt gjord :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0