Viktväktarna?

Idag var jag och Mattias på ett möte hos Viktväktarna med hans syrra :P Ska nog ta och se om man kan gå ner lite, det börjar faktiskt behövas haha. Vill må bättre och orka mer och känna mig bättre så jag hoppas att det kan hjälpa mig lite!

Det var riktigt skönt att vara ledig idag, hade ju studiedag. Jag och Mattias gick upp på stan och käkade på Waynes sen gick vi runt lite och så gick vi hem till Tom. Skulle få låna deras studio och ta lite bilder på Tintin (Mattias) haha :D Tror att det blev rätt bra, har lagt in bilderna på datan men inte fixat dom ordentligt än. Efter ett tag drog vi till Din Sko och jag köpte ett par snygga skor, vanliga. Ska köpa några fina stövletter eller låga pumps nästa månad, iaf några med lite klack. Tycker det är fint :) Sen köpte vi lite små grejer sen mötte vi Madde vid Vikt väktarna då hehe :P Sen har jag inte gjort så mycket, kommit hem och suttit lite framför tvn, käkat och så.

Har också uppdaterat min hemsida, kolla gärna! www.rifas.se

Här kommer lite bilder från helgens bravader :)

Jag, Mattias och Eric spelade Yatzy. Sen kom illi hit också
och då blev det mest lumpar snack :P



Vi drog till Etage och där var det ju så livat... Noooot


Fredrik och Eric.


Mattias och sprilli


Jaa, vad ska man säga :P
Det var rätt kul iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0