TV

I lördags till igår sov jag, Mattias och Bella ute hos mamma och Staffan. På lördagen kom också Marina, Jocke och Andrea ut dit och vi käkade smarriga kycklingspett, ris, sallad och tsatsiki :D Och till efterrätt var det vit chokladmousse. Sååå gott! Igår mötte vi Jocke vid Strömsholm, fikade där också innan han kom dit. Sen gick jag, mamma och Mattias omkring i stallen, gu vad jag saknar att hålla på med hästar :( Det fanns massor av fina hästar och man blir ju så sugen på att börja rida och pyssla igen.

När vi fått skjuts hem till Köping av mamma så var jag med Mattias och illi. Vi åkte till Media Market och gissa vad vi kom hem med.. Jo en ny TV till mig :D Köpte en 32" LCD :) Så åkte vi hem till mig och fixade TVn och sen glodde vi på Karate Kid 2. Trevligt värre :)

Idag har jag varit i skolan, hade prov i Naturkunskap. Jag hoppas att det gick bra :) Sen fick vi jobba hemma på svenskan och samhällen så har vart med Mattias och illi igen :) Vi fikade på Waynes, jag drack bara en varm choklad, sen gick vi runt på stan och sen hem till mig. Senare drog vi till Big Inn, sen gick dom till McDonalds och jag gick hem. Har käkat och glott på SATC och Hell's Kitchen :)


Nya TVn :)


Mattias och Bella i bilen!                        Min söta mamma :)


Jag i bilen :P                                            Mattias och Waffle Pie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0