Snö snö snö

Nu till min dag, förutom  att jag tänkt mycket på Safir. Det har snöat otroligt mycket inatt! Det var ca 30-40 cm ute hos mamma och Staffan, vi släppte ut Swinto tillsammans med Harmony en stund. Men de höll sig på verandan eftersom de inte kom ut utan att nästan drunkna i snön!

Mamma skjutsade hem mig och jag käkade kyckling sallad och var med illi och Mattias. Vi drog ut och fotade lite :) Först tog vi oss upp på Ströbohög vilket inte var det lättaste med kamera och stativ och en massa snö! Tog några bilder och beslutade att åka till hamnen. Tog lite bilder där också :)

Jag tror seriöst att illi vill ha ihjäl mig ibland. Skrämma ihjäl mig. Jag som inte tycker om att åka fort, särskilt när det är halt, ja då ska han minsann dra i handbromsen och ha sig! Haha men det är ju rätt kul men jag är rädd att man ska krocka i nånting. Efter hamnen skjutsade han iaf hem mig och Mattias och Mattias var här en stund :D Mysigt att träffa han efter hela helgen.


Taget från Ströbohög.


En söt Mattias :)


Vid hamnen.


Föresten.. I'm a brunette now!
And I'm going to London soooon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0