Seg dag

Idag har jag varit med lilla Mattias. Vi har glott på Karate Kid 1, typ bästa filmen ju :D Sen har vi glott på Scrubs och tagit det lugnt och bakat Chokladbollar. Hjälpte syrran att flytta det sista också, fick då min plånbok och bankdosa som jag glömt ute hos mamma och Staffan :) Ibland blir jag lite orolig över mitt dåliga minne!

På eftermiddagen gick vi en sväng till Big Inn och handlade lite. Sen åt jag couscous, lax och kidneybönor, det var smarrigt. Imorgon blir det inget VV - möte, varken jag eller Madde ska gå den här veckan men jag ska fortsätta hålla mig till pointsen ;) Jag har kommit på att jag går ca 6 km varje dag. Det är ganska mycket ju?! Det är ca 2,8 km till skolan och jag går ju dit och hem varje dag i veckorna plus att oftast går jag och Mattias omkring på stan lite efter skolan. Men vi ska promenera mer, tycker det är jobbigt med snön och halkan just nu : / Min älskling har föresten skaffat sig glasisar (glasögon) för han ser sämre än han trodde. Men han är lika söt för det!

Här kommer lite söta bilder :)


Nya hårfärgen :)


Visst är vi söta?


Efter besöket hos Specsavers :)


Jag skulle tro att Swinten är lite trött här :)


Avslutar med en udda bild på Våfflan (super star), Swinto (sidekick)
och mig (
background)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0