Safir

Jag saknar min Safir så mycket att det gör ont. Outhärdligt ont. Min fina fina katt. Kan inte tro att det snart gått ett år. Ett helt år utan att få ha dig hos mig, utan din varma päls och dina små utskällningar du gav mig. Det är en sån blandning av otrolig sorg, saknad, lycka, glädje och kärlek som far igenom mig när jag tänker på dig. Du var verkligen den bästa! Du fanns där när alla andra svek, du förstod mig på något sätt och tröstade. Ingen kan nånsin ersätta dig <3

Jag har ju Swinto nu men det är en helt annan sak. Han är inte som du. Han är underbar och söt, men inget kan bli större än bandet mellan dig och mig, Safir. Du har fortfarande din plats i mitt hjärta medan Swinto har fått en ny plats däri :) Jag älskar dig och kommer aldrig att glömma dig, min lilla skatt <3

Är iaf glad att jag fanns där hos dig fram tills ditt sista andetag...

26 Juli 2002 - 8 Februari 2008


Världens finaste katt.                                  Önskar att du var här hos mig :(



JAG SAKNAR DIG <3                                     Världens sötaste mage :')


Ord kan inte beskriva :(                              Du var allt gummsan <3


Destiny saknar dig med ska du veta <3


Swinto lill - token :)                                 Och Våfflis söt - knäppan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0