Jehovas Vittnen

Idag hade vi kort skoldag, skönt! Började med Religion där vi fick besök av Jehovas Vittnen, 2 typer kom och berättade.. Ja vad ska man säga. Personligen tror jag inte på Bibeln och att Gud skapade allt, men alla får väl välja själv vad man vill tro på :) Jag kan tycka att det borde inte vara så roligt att vara med i JV och inte få fira någonting typ, inte födelsedagar, jul, påsk, nyår o.s.v. Nej efter man tänkt på det så ska jag nog inte bli medlem :P Jag tror mer på evolutionsteorin!

Efter religionen hade vi iallafall Klasslärartid, pratade lite om hur det var att hälsa på Aftonbladet och studentfester och så. Sen var det MDK och där fortsatte vi med länderna. Jag gör ett arbete om Kenya som mestadels ska handla om massmedier, hoppas att det blir bra! :)

Sen slutade vi. Jag, Mattias, Tom och Jonny åkte till Big Inn och käkade på Kina :) Det var smarrigt! Sen köpte jag lite småsaker jag behövde till matlagningen ikväll och så lämnade vi Jonny och åkte hem till Tom. Kollade på hans nya högtalare, typ sjuka?! As stora ju. Sen spelade vi Xbox, eller de spelade och jag kollade på. De spelade Mirrors Edge, det var faktiskt roligt bara att titta på! :) Sen gick jag och Mattias hem, och nästan direkt tog vi en promenad. Det var skönt. På hemvägen stannade vi till hos syrran Marina och drack lite capuccino och snackade! Trevligt :) Slutligen gick jag hem och städade lite, det behövdes och är inte riktigt klart än men. Sen kom Mattias över och vi glodde på tv och jag lagade min mat, det blev faktiskt supergott! Potatis, kolja (fisk) och en god cremefraiche sås :)

Nej nu ska jag kika lite på Scrubs eller SATC sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0