Förändringar...

Jodu, igår bytte jag och Mattias soff - fodral på min soffa :) Det blev rätt snyggt, lite extremt mönster men ändå! Kommer att sakna den svarta fluffiga soff - kläden men den kommer fram igen någon annan gång :) Köpte ju det här nya + kuddarna på IKEA för ett tag sen, och filten köpte jag på JYSK :D

Igår drog jag och M hem till Tom vid åtta på kvällen. Vi snackade och gick och köpte godis, sen glodde vi på film :) Det blev Blair Witch Project. Den var inte så läskig som jag trodde, men det är ju typ en sann berättelse så de gör det hela mycket läskigare! I slutet var den lite äcklig också. Sen glodde vi på lite scener från en annan film , AS äckligt! Så glodde vi på lite American Pie 3 scener, sjukt bra film :) Sen så gick jag och Mattias hem!

För övrigt var jag på VV - möte idag med Mattias och Madde. Jag blev glad för jag har gått ner 1,5 kg! Ändå har jag fuskat rätt mycket, om jag slutar fuska kommer jag nog att gå ner mer och fortare :) Men som sagt, ett halvt kg i veckan är ju iaf nånting! Jag och Mattias gick ut med våra katter idag också :P

Nu ska jag snart sova, kikar på SATC :)


Nya soff - kläden :)


Fikade med Mattias hemma igår :P   Mattias och jag, snygg frisyr va?


Mattias och Loke Lok!                          Lilla Swinten Printen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0