Wiheeej

Idag är en trötter dag. Samma var det igår. Konstigt. Igår var det dödligt varmt ute, hade bra gärna åkt och badat kan jag lova men vet inte hur i hela friden jag skulle täcka över tattoon? Den är ju skorpig och man bör inte bada ute förrän den är helt läkt.

Jaja. Det går rätt bra med mitt och Katrin's löfte än så länge. Har visserligen tjockat en del i helgen men man får ju ha en dag med gotti gott annars blir det för tråkigt och man har inget att se fram emot i veckorna :P Har iallafall gått promenader, imorse gick jag 30-35 minuter. Det är bara så tråkigt att man måste gå samma väg varje dag.. eller ja, mot enebacken eller mot lisjö - så två vägar att välja bland. Jajja!

Idag kommer också Petter hit. Katrin, du ska inte komma förbi en sväng du med? HAHAHA

Oj oj. Ska snart in till stan en sväng med mamma. Hon ska kolla synen och sen ska vi lämna in Julia (lilla röda bilen) då hon har hål i avgasar röret :O stackarn. Nej palla skriva mer just nu, hej svejjjjj

Kommentarer
Postat av: Mamma (som vanligt)

Det är lite jobbit att försöka hinna med att stoppa i dig nåt som du tränar..och magen bli ba plattare :/ Jaa, nu låter Julia som en jättelång brakskit juh...pinsamt i stan :( Kom och kolla TV...

2009-08-10 @ 20:03:24
Postat av: Tiina

Hahah det hoppas jag att den blir, måste snart köpa nya jeans också, de gamla är ju typ för stora nu :O iaf i midjan.. HAHA ja gamle Julia låter så dant nu så men på fredag ska hon till doktorn :D

2009-08-11 @ 11:18:02
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0