Teknisk som bara den!

Jajamen det är jag det. Lyckades koppla in vår nya router och ansluta både min och mammas dator helt utan problem! Ska testa om min lilla mini laptop funkar sen också, vore ju trevligt om man kunde ligga i sängen och slöa med computern haha :D

För övrigt har jag kört 2 lektioner idag, de gick helt okej. Imorgon har jag en lektion och sen BAM!!!! så är det uppkörning.. Önska mig lycka till! jag hoppas verkligen att jag ska klara det :)

Nej nu ska jag nog spela lite Sims 3, kul som sate är det! Sen måste jag väl plocka lite i rummet, ser ut som ett bombnedslag här inne för tillfället haha! Bye for now..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa, Tiina,det lilla tekniksnillet, inte visste jag du hade såna talanger:) Hoppas det funkar på laptopen oxo...Iiiiih - imorron gäller det att ha is i magen..Positive thinking, and you make it!!!! Jag ska hålla alla tummar och tår, går och lånar från alla i socknen oxo..Önskar dig STORT lycka till;) Ja, du kanske borde röja lite till, annars får jag sätta vingar på oss om vi ska in dit, moahahaha. Undrar vad vi ska mumsa på ikväll...

2009-08-03 @ 20:34:18
Postat av: Mattias

Haha har jag smittat av mig så du blivit mera teknisk? :D skoja :) Klart du klarar uppkörningen babe, ska hålla alla tummar för dig!! :) <3 <3 Miss u honey <3

2009-08-04 @ 09:57:36
Postat av: Tiina

Mamma: haha japp I made it! :D :D :D Ikväll blire fest med kräftor och räkor och tomtegröt minsann! :D



Mattias: Haha ja typ! Japp de gjorde jag, är så sjukligt glad nu!! :D <3

2009-08-04 @ 19:21:29
URL: http://www.rifas.se
Postat av: Mamma

..och BAM, så tog du det!!!!Mycket snygg jobbat Tiina, mycket snyggt....Fast-liiite synd...because you are leaving me now, uuäähhhhh.Men det unnar jag dig..WEIII LONDON, here she comes:)

2009-08-05 @ 06:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0