Söndagsstorm?

Uschja nu var det söndag igen då! Och det blåser som sate där ute! Helt sjukt att inte nåt träd fallit än, vad jag sett vill säga. Har skjutsat hem Bella eller ja, jag, mamma, Bella och Matte mötte Jocke och Andrea i Kungsör så det var ju skönt att slippa åka hela vägen. Sen lämnade vi av Matte i Köping så åkte jag och mami hem.. Har inte gjort så mycket, känner mig helt seg. Vill ta en promenad men hatar den här blåsten!!!!

Aja får se om jag gör det sen ändå. Ska nog spela lite Sims 3 nu och senare ikväll ska jag åka över till Katrin en sväng, yesbox. Angående vårat vad - förlåt Katrin, jag gick inte promenad imorse men imorgon så :) haha jag känner på mig att jag kommer att förlora detta vad, Katrin är ju as duktig och springer nu också medan jag bara går :| meeeen jaja that's life. Det har försvunnit lite visar vågen iaf! :D

Igår grillade vi (jag,mam,Staff,Matt,Bell) med Jocke och Andrea, ooh vad gott det var!! Grillade lax, paprika, champinjoner, majs och korv, smarrigt värre! Nu blev man ju nästan hungrig... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0