Snart kommer bilder..

.. från gårdagen! Tuire, Janetti, Tiia och mormor var ju här och hälsade på, det var riktigt kul :) Hade inte träffat mormor på jättelänge! Det togs en del bilder som kommer att komma upp ikväll antagligen, men jag har gått och blivit förkyld, ont i halsen och huvudet, så om de inte kommer idag så förhoppningsvis imorgon!

Idag ska Familj Nr 1 ringa mig, hjäälp :D de kan ringa när som helst nu!


för er som är intresserade av hur mina au pair grejer framskrider, kolla londonlife!
uppdaterar där så fort något händer inom det området :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja visst var det trevligt igår, meee like ;)Tänk att hon ringer idag, ojojoj ;) Jag ska nog ta och bädda ner dig i soffan en stund så du är pigg sen....

2009-08-26 @ 17:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0