Sliten!

Då var det söndag igen. Jag och mamma har skjutsat hem Bella, Verra och Karro nu :P Eller ja, har varit hemma ett tag efter också. Jag körde både dit och hem, är ju bra om jag får så mycket körvana som möjligt haha :D

Känner mig sliten efter helgen, brukar inte bli det bara av att vara barnvakt och så men har ju varit sjuk den här gången. Har fortfarande ont i huvudet men hals ontet är nästan helt borta. Så tog en morgon promenad imorse, det var riktigt skönt :) Jaja. Ska väl fortsätta ta det rätt lugnt så jag inte blir mer sjuk igen.

Byee for nowww!

Kommentarer
Postat av: Jennika

Hej! Såg att du hade hittat till min blogg, så trevligt. Jag i har vart i London som au pair sen 30 maj, 3 månader idag. Jag åkte genom en agentur. Ska du också åka till England som au pair? Ha det bra. Kram Jennika

2009-08-30 @ 20:07:21
URL: http://hoppalainen.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Ja du har ju varit förkyld hela veckan stackarn. Flickorna vill ju så gärna vara med dig nu innan du åker.Men det är ju skönt att de roar sig själva så mycket,du behöver inte vara med hela tden.Får se hur intressant det är att komma hit sen..mig vill de ju bara ha mat av, hahaha...Imorron får du sova läääänge ;)

2009-08-30 @ 21:38:57
Postat av: Tiina

Jennika: svarade till din blogg :)



Mamma: Ja det är så jobbigt :( Ja på så sätt är det skönt när de båda är här, de har så kul tillsammans :) Haha ja verkligen :D

2009-09-01 @ 00:05:27
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0