Nu gäller det

Ursäkta, nu var det längesen jag skrev igen :P skulle vilja göra om min blogg design men fattar ingenting ju! Jaja.

I onsdags var det Stinas begravning, Staffan's mammas.. väldigt sorgligt var det.. Nu har hon inte ont längre iallafall och det var ju skönt att hon fick vara med Gunnar på slutet. Tog en massa bilder men har inte fixat dem än, det kommer ev upp några här på bloggen och på min hemsida om jag får för Staffan, ska fråga senare.

På torsdagen åkte jag och mamma till Västerås och hon fick sin laser behandling, sen ni.. då fick jag min tatuering! Tre stjärnor vid handleden, blev rätt snyggt kan jag tycka :D Gjorde rätt ont men lätt värt de, nu efteråt svider det ibland och det är nästan värre än när man gjorde tatueringen för den smärtan försvann ju så fort han tog bort nålen från huden.

I fredags åkte jag och Mattias till Torshälla och sov hos brorsan Tobbe, det var kul. Jocke och Dumbo kom förbi dit en sväng också :) Sofie jobbade natt så hann inte träffa henne så mycket men Ella var hemma också och det var roligt, hon var så busig så! I lördags hämtade vi Bella innan vi åkte hem mot Köping igen :) Igår sov då Bella här :D

JUST JA! Jag och Katrin ska gå ner minst 2 kg var innan vi åker till London i september. Jag ska klara det, lätt!! Gäller bara att inte äta så mycket godis, glass, kakor, dricka och sånt. Och gå promenader före frukost! Idag gjorde jag inte det, fy på mig, förlåt Katrin! ;) men nån dag kan man ju slippa haha.

Sen skrev mamma att jag kan ju göra detta till en London blogg nu, det var ju en bra ide :) Så kan ni som vill följa mitt liv i London här när jag åker :)


Me and my tattoo XD

Kommentarer
Postat av: Mattias

Haha vilken gullig min du gör på bilden! :D

2009-08-09 @ 11:54:25
Postat av: Mamma

Ja, mycket har hänt på kort tid igen. Både sorg och glädje.Din tattoo är så cool,speciellt stora stjärnan :)Den liknar mig totalt:) JAAAA, va kul, då kan jag läsa om dina äventyr i London!!Och bli jätteavis och jätteputt när du lägger in bilder...starbucks ooohh...Fast--du få inte bli så slööö och uttråkad...då skriver du ju inge, muuähähähähä

2009-08-09 @ 21:34:41
Postat av: Tiina

Mattias: Haha jo hej du :P



Mamma: Ja verkligen.. Men så är det :/ ja hihi :) Jag längtar så jäkla mycket till London nu alltså!! Ska höra med Katrin om jag kan komma över och scanna in papper imorgon eller nåt :) :)

2009-08-10 @ 12:14:11
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0