Farmville

Ska sova hos Matte idag. Var några dagar sen vi sågs så det ska bli kul! Ska väl glo film och se om vi ska hitta på nåt med Gonzza eller så. Imorgon kanske vi kan träffa Marina och Max en sväng? Men det återstår att se.

Alltså, är det illa om man typ planerar i spelet Farmville Facebook att jag inte kommer att vara hemma förrän imorgon eftermiddag / kväll? Har man blivit besatt av spelet då? Jag satt nyss och liksom planerade hur jag skulle plantera för att växterna inte skulle hinna ruttna innan jag kommer hem. Jag valde växter som är klara att skördas efter 2 dagar eftersom om jag väljer de som är färdiga efter 1 dag kommer de hinna ruttna då det är typ lunch tid nu och jag kommer vara hemma imorgon ca kl 17-18. HAHA sjuk man är. Men kul är spelet.

Tjohej


My new hobby?

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Hahah men lilla gumman!!! xD xD Är väl bara att du använder min dator och harvar lite? ;)

2009-08-12 @ 15:55:07
Postat av: Mamma

Men shit, nu blir jag orolig :( Har du kolla tempen?? Kan inte vara helt OK va???

2009-08-13 @ 09:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0