BBQ

Mums ikväll ska jag och Matte grilla hos Illi med han och Tess :D Ska bli riktigt trevligt, ska dricka lite gott också :) Men jag ska ta de lugnt med tanke på att jag ska köra hem imorgon också.. HAHA i värsta fall kommer vi väl hem imorgon kväll nån gång XD nej då så roligt ska vi inte ha :P

Men det ska bli riktigt gott att grilla, hoppas vädret blir bra bara så det inte börjar regna, en del av den här vinden får gärna avta också :P Jaja nu ska jag ta och kliva in i duschen om en liten stund. byeee!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur gick det för er, blev det grilla ute lr inne?Här regna hela kvällen bort, vi mumsa på hackekorv, namnam :) Vi få se när du kommer, kör INTE för tidigt iallafall!!! Jag hoppas ni haft jättetrevligt...

2009-08-18 @ 10:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0