Barnvakt

Jag, mamma, Karro, Bella och Verra for iväg till Åsby Trädgård på förmiddagen, fikade och kollade på blommor och handlade lite smått :) Det var mysigt. Nu är vi ju då hemma igen och jag är hemma med småttingarna medan mamma och Karro befinner sig ute i skogen på svampjakt :P Hoppas de hittar nånting :D

Jag gjorde varma mackor till barnen som lunch, haha de blev så nöjda så. Det var gott. Aj aj har ont i huvet och halsen idag igen, kan det inte försvinna nu? Det är inte ett dugg kul ju. Ska nog ta mig en kopp te när mamma och syrran kommer hem igen (hoppas de inte går vilse då haha) men redan nu måste jag ta en alvedon och ännu en halstablett.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

:( Joodå det gjorde vi...gick vilse. Precis som du och jag gjorde...Tar sån tid att hitta tillbaka..Goooda mackor var det ju ;) Blir du inte bra snart måste du till läkarn...svininfluensan du vet. Jag skoja INTE nu...pussss

2009-08-30 @ 21:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0