Addicted

Jag är nog lite addicted av Scrubs ibland :) Jämt när jag är seg eller sjuk kollar jag på Scrubs hela dagarna och när jag inte är det kollar jag ofta på kvällarna iallafall. Idag har jag kollat en hel del på denna sjuka serie, jag älskar't! Även fast jag känner mig alldeles sjuk så kan jag inte låta bli att skratta åt deras tokigheter. Har ont i huvudet, min söta mamma gav mig en alvedon för några timmar sen men den har börjat sluta värka så kanske borde ta en till snart.. Har ätit riktigt god korvsoppa också :) Det är verkligen underskattat med korvsoppa, sjukt gott ju :D

Nej nu ska jag tillbaka till sängen, filten, kuddarna och Swinto och fortsätta kolla på Scrubs :) byee!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, scrubs är nog din bästa medicin gumman ;)

2009-08-23 @ 10:38:41
Postat av: Tiina

HAHA ja alltså det är nog det.. En stor del av läkningsprocessen består av SCRUBS :)

2009-08-23 @ 12:03:13
URL: http://www.rifas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0