Trafikskola

Jajamen snart ska jag ta och cykla iväg till trafikskolan! Idag ska vi visst träna på start i backe.. Hjälp! Hoppas att det ska gå bra iallafall :) Idag har jag och Mattias glott på Waterworld, tycker den är superbra faktiskt!

Igår sov min syster Marina här, som numer är höggravid :) Hon ser inte ut att vara så långt gådd (säger man gådd? eller gången kanske?) men det är bara typ 6 veckor kvar om jag minns rätt! Sen kommer en liten liten krabat till jorden :) Vi smockade i oss kebab igår och 7up - onyttigt och sååå gott ändå! Sen glodde vi på tv och sen på Harry Potter :) En standard kväll för mig och Marina alltså hahaha! Men vi gjorde en sak till, nämligen kollade på gamla bilder och fick oss ett och annat gott skratt, haha!

Nej nu ska jag glo på tv och vänta på att dra iväg till trafikskolan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0