Tankar om London

Jag har suttit och kikat på några bloggar där folk skriver om sina liv som au pairer i England. Jag har ju bestämt mig för att i höst ska jag bli en av dem! Ska bege mig till London och jobba som au pair i ett år. Det kommer att kännas otroligt jobbigt att lämna familj, vänner och Mattias här hemma men samtidigt tror jag att det kommer att bli väldigt lärorikt. Jag kommer att lära mig språket bättre, lära känna nya människor, få ta mycket ansvar o.s.v. Det känns bra ändå och jag kommer ju bara att vara 2,5 timmar hemifrån med flyget :P

Nyss fick jag helt plötsligt ett sms av min lilla brorsdotter Izabella där hon skrev "Godnatt värdens bästa faster:-) :-D ;-)"
Då tänkte jag på hur sjukt mycket jag kommer att sakna henne! Min älskade lilla underbara busunge! Vi har gjort så mycket roligt ihop och vi tycker att det är så roligt att umgås med varandra. Jag har varit med och sett henne växa upp ända sen hon föddes, suttit barnvakt åt henne och skrattat så mycket med henne. Även att hon är så pass liten (9år) är hon så himla rolig och knasig och vi har samma humor! Men även när jag åker till England kommer jag ju att hälsa på familjen och då kommer jag garanterat passa på att träffa mitt lilla troll :) Sen kan ju hon och farmor (min mamma) komma och hälsa på mig tycker jag :D


Jag och min Bella <3


Fina tjejen! :)                                        HAHA som vi har skrattat åt denna bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0