Nu är det fredag!

Men har en hel skoldag innan helg :P har iaf sovmorgon idag vilket är skönt.. Börjar 10.05 och slutar 15.20, skulle hellre börjat tidigare och slutat tidigare men men! Så är det :) Den här veckan har känts som om det varit fullt upp mest hela tiden.. Skolan har börjat efter lovet, jag och Mattias har umgåtts med Gonzza och Elin, varit iväg till Stockholm med skolan och kollat på teater som var jättebra, jag har haft körskola, igår kom Johannes och Andrea och fikade.. Fullt upp :) plus att jag har sovit otroligt dåligt... Vaknar ca 3-4 varje morgon och ligger vaken minst en timme, fattar inte varför! Så sjukt jobbigt. Har ofta huvudvärk p.g.a det och världens påsar under ögonen :(


Jag igår


Jag och lill - Swinto :D


Väldigt konstig bild på mig och Mattias XD


Andrea och Johannes :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0