Helgen är slut!

Tyvärr så har även denna helg kommit till sitt slut. Har iallafall haft det trevligt! Igår var jag, Mattias och några ur fotoklubben iväg till Lindöberget och fotade. Det blåste som satan men ett tag var det lugnt och skönt. Fotade mest blommor - vitsippor och blåsippor :) Fick låna ett objektiv av Maria och sen ett Macro objektiv som jag även lånade tills idag. Vill ha ett macro objektiv!! :P senare igår kom Jocke, Tobbe och Andrea och hämtade mig och Mattias och vi åkte ut till mamma.

Där målade Jocke och Andrea undersidan på båten och så grillade vi och hade det trevligt! Årets första grillning - super gott! Sen åkte jag och Mattias med hem till Tobbe och sov där :) Spenderade kvällen med att spela Chicago (poker) med Tobbe, Sofie och Mattias. Lilla Ella var trött och la sig och kom upp lite senare :)

Idag gick jag, Mattias och Tobbe ut i en skog vid Tobbes hus och tittade på en massa gamla saker som fanns från förr i tiden, typ vikinga tiden. Det är häftigt med sånt där! Så fotade vi lite också. Sen fick vi skjuts hem av Jocke och vi har vart iväg på årsmöte med Fotoklubben. Ska snart hem till mamma och Staffan och sova hos dem idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0