Härlig helg!

Helgen var supermysig tycker jag! Den började med att i fredags följde jag med mamma till Västerås och lasern. Hon håller ju på att ta bort en tatuering. Sen fick jag övningsköra hem! Åkte i rondeller för första gången! Så åkte mamma hem och senare ringde Jocke och frågade om jag och Mattias skulle med hem till mamma en sväng. Javisst sa vi, och så blev det! Vi åkte ut till Hemlinge och grillade massa gottigott och hade det trevligt :) Bella och Andrea var också med, myyyys! På kvällen stannade jag och M och Bella kvar hos mamma och vi kollade på Morden i Midsomer. Tok - mys på det med!! :D de blir alltid Morden i Midsomer på kvällarna ute hos mamma och Staffan :)

Lördagen tillbringades med att vi skjutsade hem Bella Bus :) innan vi lämnade busungen åkte vi till Tuna park och käkade jättegod thai mat! Snackade med Jocke och Andrea en stund, sen åkte vi och efter en stund fick mamma så ont i ryggen och armarna och benen av att köra så jag fick köra hem till Köping :) Mot kvällen kom Eric över hit och vi (och Mattias då :P ) spelade poker och drack några drinkar och bara snackade. Så ringde Gonzza och undrade vad vi hade för planer inför kvällen, vi hade tänkt dra till Lunkans och ta nån cider sen ev Hantis. Och Gonzza och Elin skulle med till Hantis! Så drog jag, M och E till Lunkans och chillade, sen blev de Hantis som sagt. Efter ett tag mötte vi på Fredrik och Tommy, skoj! Sen kom Elin och Gonzza och vi umgicks med dem, sen blev det dansgolvet! Sjukt kul var det faktiskt. Slutligen drog vi och köpte kebab och gick hem!

På söndagen mådde man ungefär som man förtjänade men efter lite sömn och vatten var man återställd! Drog hem till Gonzza och där låg vi som små sälar och kollade på Ice Age och drack kaffe samt påskmust :) Sen sa någon "Fan vad  gott de vore att grilla!" och "Tänk er grillad flintastek.." sagt och gjort, plötsligt var vi på Willy's och handlade MASSOR av mat, begav oss till Malmön och grillade :) Det var mycket trevligt! Skrattade sjukt mycket.. Nästa helg blir det tacos sen grogen med Gonzza och Elin. Nice!!

Tack till er alla för en underbar helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0