Brisingr

Nu är jag nog äntligen klar med min bok recensions grej till boken Brisingr (Eragon 3) :D har hållt på ett tag nu men har tagit paus då och då också och glott på tv och lagat lite mat :) När jag kom hem från skolan gjorde jag dock en tråkig upptäckt.. För det första har jag nästan inget Bregott kvar och knappt någon couscous så får köpa det nån dag.

 MEN det värsta var att mina jeans har gått sönder :( Mina fina, älskade jeans som jag köpte första gången jag var i London, med mamma och Staffan. En stor reva på låret. Inte första gången ett par jeans går sönder på just det stället för mig, dags att försöka få lite smalare lår kanske? haha :P Någon som har tips på hur man gör? Men seriöst, det är väldigt tråkigt. De var ju billiga och jag har använt dem ganska så väl men ändock. Favoriter går inte riktigt att ersätta!



Denna otrevliga reva såg jag när jag kom hem.


De var ju så snygga och bekväma!


Dagens middag. Couscous, svarta bönor och majs. Gurka på sidan av :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0