Äntligen lite vår

Hej och ursäkta avbrottet i bloggen.. Har väl inte haft tid och lust att skriva på några dagar. Vädret har ju varit helt underbart så har försökt vara ute mycket :) Har försökt gå ut och gå en stund varje dag, det är så mysigt att bara gå omkring och lyssna på alla fåglar och så :) Då kanske man kan hålla vikten nere som jag gick ner i London :P Haha, där gick jag och mamma väldigt mycket och det syntes på vågen sen, hade gått ner 2 kg :D Iallafall enligt vågen jag köpte nu i veckan. Igår sov jag hos mamma och Staffan och vi åkte upp till Stina en sväng, det är Staffans mamma. Hon har varit ensam ett tag eftersom Gunnar är på sjukhuset. Hon har också haft ont i benen ett tag, särskilt det högra sen hon ramlade omkull för någon vecka sen men inte velat åka till sjukhuset och kolla upp det. Men igår kväll kom hon inte ens upp ur sängen knappt så då ringde vi en ambulans! De kom och hämtade Stina, stackarn hade så ont och en av ambulans personalen trodde att det kunde vara något med höften som hade blivit när hon ramlade. Sen åkte vi hem och åt iaf och glodde på tv lite sen somnade jag på soffan haha!

Idag kommer min kusin Petter hit också. Får se vad vi hittar på. Jag ska nog ta en promenad om en stund, tänkte gå upp till Stinas hus och släppa in katten en vända så att den kan få äta lite. Men nu är mamma inne i stan så jag väntar tills hon kommer hem tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0