Hallå hallå!

Nu har jag startat en liten blogg.. förutom dom jag använder i skolan då :)

Inatt sov jag hos Mattias, myspys :) Vi klev upp lite senare än vanligt, men bara lite för vi hade sovmorgon. En halvtimmes sovmorgon. Inte vidare mycket :P Så gick vi iväg till skolan, det var ganska segt som vanligt. Men slutade iaf tidigt :) Skoldagen började med svenska. Där satt vi mest och pratade, innan vi gick till lektionen köpte jag varm choklad och Mattias köpte kaffe. Så vi satt och snackade med Camilla, våran svenska lärare :) Hade ändå våra arbeten hemma. Efter svenskan var det Fotografisk bild C. Där gjorde vi inte heller vidare mycket, jag satt och redigerade lite gamla bilder och försökte få ihop en bra kombination av två bilder till "Migrän" arbetet. Sen var det lunch och efter det Samhäll. Där diskuterade vi hur vi skulle gå till väga om vi ville ändra på något, t.ex. skolmaten. Vi vill ha mer näring :P Och lektionen gick faktiskt snabbt, det var ganska roligt idag. Sen slutade vi, 13.20 :)

Då gick jag och Mattias upp på stan. Fotograferade lite, lånade hem en varsin kamera från skolan (även fast vi har våra egna :P). Efter en stund kom illi och så väntade vi på Kenneth, så gick vi till Latifa. Käkade lite :) Sen gick vi runt på stan och undrade vad vi skulle hitta på.. Vi kom på att vi skulle gå hem till mig och glo på film, köpte kattsand sen åkte vi till mig då. Glodde på Deja vu. Det är en bra film, lite annorlunda. Inte för att det blev så mycket tittande på filmen, Mattias, illi o Kenneth lekte med min katt Swinto mest haha! Men roligt var det.

Sen drog alla och då har jag glott på tv och lagat mat och pluggat engelska. Har prov imorron! Sen har jag gjort den här bloggen haha. Just ja, har skrivit ett mail till octopustravel.com också, kommer inte in på min sida igen :S Rätt jobbigt, har bokat hotell genom dom till mig och mamma. Vi ska till London 25 november och det står att min email adress inte är registrerad hos dom?! Mystiskt. Pengarna har dragits från mitt konto redan, så bäst för dom att dom fixar det... Nej nu ska jag ta och plugga lite till, man kan inte plugga för mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0