Lugn fredag...

Jaha, då var det fredag igen. Hade sovmorgon till 9.55 idag, skönt! Min syster Marina kom till mig igår kväll och sov över, det var skoj :) Vi glodde på Harry Potter och Fången från Azkaban och bara snackade. Som vanligt :) Hon klev upp ganska tidigt och jag kunde inte somna om efter hon gått, så jag klev upp och åt frukost, diskade och sen kom Mattias över. Jag dammsög hela lägenheten också innan vi gick till skolan :P

Skolan började med Medieproduktion (MPR) och vi håller på med dikter där. Vi har fått välja en dikt av 6 st (alla typ lika dåliga) som vi ska ta bilder till. Idag ritade jag ett bildmanus, man ska minst ha 6 bilder och jag planerar att ha 11. Man fick max ha 12 bilder :P När jag ritat bildmanuset blev lektionen rätt seg, satt mest o kikade på aftonbladet.se.

Sen hade vi inställd FBL idag, så jag, Mattias och Tom gick och käkade sen gick vi hem till Tom. Tog lite bilder till fotouppgiften Migrän, det gick rätt bra. Sen hjälpte jag och Mattias Tom att ta lite bilder han behövde till nånting :) Jag skulle också vilja ha en fotostudio hemma, rätt soft :) Sen satt vi iaf och kollade igenom bilderna och på youtube.

Nu ska Mattias och illi komma och kolla på film med mig om en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0