London.

Nu är det inte långt kvar tills mamma och jag åker till London! Vi åker nästa vecka, 25-28 november. Det ska bli så himla roligt :) Hoppas att allt går lika bra som det gjorde i somras. Vi ska shoppa, shoppa, shoppaaa ;) Sen ska vi göra lite turist saker också, vi ska besöka London Zoo och Kensington Palace :) Jag längtaaaaar!


Inte långt kvar nu...

Det ska bli kul att se hur det ser ut i London nu på hösten. Troligtvis är det lika regnigt och ruskigt som här i Sverige men iallafall :D Julpynt ska ha kommit upp i butikerna, mysigt! Ska se om man kan hitta lite julklappar därborta :) Vi kommer att bo på samma hotell som förra gången, det var ju inte något direkt jättebra hotell men det duger för oss. Vi åker ju inte till London för att sitta på hotellrummet :) Helt okej är det iallafall och lite lagom utanför centrum, ca 10-15 min med tuben. Det gör inget för vi har ändå beställt tubkort så vi kan åka hur mycket som vi vill typ :D

Fick föresten ett vykort från Jocke och Andrea idag, de är ju i Thailand. Det verkade som att de har det jättemysigt och de lyxisarna har matat apor! Jag vill också!!! Haha :) Men när jag och mamma åker nästa tisdag kommer Jocke och Andrea hem... Synd att de inte flyger till Arlanda, då kunde vi ha mötits en snabbis hihi. För deras plan landar en stund innan vårt lyfter. Men från "fel" flygplats :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0