Inte långt kvar...

Nej nu är det inte långt kvar tills London! Efter mycket om och men igår bestämdes det att det blir jag och mamma som åker ändå. Du och jag och pojkarna får åka en annan gång Johanna! :)

Igår skjutsade vi hem Bella, sen umgicks jag med Mattias. Vi tog det mest lugnt, var hemma hos han. På eftermiddagen gick vi hem till Tom och spelade Xbox :) Skojigt värre. Även fast jag dog hela tiden :P Vi spelade COD 4 tror jag det va på typ bioduk haha. Nej men en stor duk har han iaf. Efter ett tag blev vi hungriga och Tom's pappa bjöd på pizza, smarrigt värre :) Sen kom Tom's kompis dit och efter en stund drog jag och Mattias hemåt, det blev ganska sent. Hemma så glodde vi på film och käkade godis :D

Idag var vi ju lediga eftersomvi hade öppet hus i lördags, skönt. Jag och Mattias drog ner på stan, till Waynes :) Jag drack en kopp varm choklad, smaskens! Sen gick vi vidare till Wedins men hittade inget där så drog till Bågen och mötte på Tom och Thomas sen gick vi till JC och kollade på jeans. Hittade ett par AS FINA baggy jeans som jag jättegärna ville ha. Prövade dom och dom passade. Mattias ser att det är något konstigt i sömmen och vi frågar - jo men dom håller på att gå sönder! Inte fanns de nå mer par i min storlek heller :( Köpte iaf ett par andra jeans, vanliga. Så nåt blev det iallafall :) Mötte på Tom igen och gick med honom till databutiken. Sen blev det Elman. Mycket springande i affärer idag :D


Mattias på Waynes.

Jag och Mattias följde med Tom hem och jag fick låna ett ställ till min laptop eftersom Tom inte behövde den :D Samma med ett par högtalare till stationära datorn. Så gick vi hem och Mattias kopplade in högtalarna och de funkade as bra! Mycket bättre än de inbyggda ;) Sen packade jag lite och så till London och Mattias drog hem. Jag diskade och städade lite i köket sen hämtade Staffan mig. Nu ska jag ta och vila lite tror jag, ska ju upp mitt i natten och åka med Flygbussen...


Jag kommer att sakna min lilla Matis <3


Och min Swintyloo.
Lite ljus bild. Men den är cool ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0