Hemma hemma

Nu sitter jag hemma hemma, alltså hos mamma och Staffan :) Känns fortfarande konstigt att jag faktiskt inte bor här längre. Idag har det varit öppet hus i skolan. Bella och jag sov hos mamma och Staffan igår med och Bella Bus följde med till skolan. Vi satt i MP montern och försökte locka folk till Medieprogrammet... Hmm.. Folk tog bara en informations lapp och försvann fort som bara den men iallafall :)

Efter en stund kom mamma till skolan också, sen gick vi och Bella fick ansiktsmålning av en tjej på Barn och Fritids programmet, Bellis blev en liten katt :D Jättesöt blev hon. Sen gick vi och köpte en varsin macka och dricka. Köpte med oss till Mattias också som fortfarande satt i montern :)


Mattias, jag och katten Bella :)


När vi slutade åkte vi hem och jag och Bella lekte i snön en stund. Det var riktigt roligt faktiskt, men man har ju noll kondition. Så trött blev man också haha! Senare fick Mattias skjuts ut hit av Tom, så han är också här och ska sova :D Plus Marina också, så det är verkligen fullt hus idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0