Fotomässa...

Igår var jag på fotomässan i Stockholm med Mattias, illi och några från Köpings fotoklubb. Det var roligt. Men jag trodde det skulle vara mer saker, mer mäss priser :P Så jag köpte inget, eller jo, en liten grej till kameran som gör att blixten blir lite mjukare :)

Efter mässan åkte vi hem till Köping igen, runt 16.30. Väl hemma i Köping åt vi lite mat och sen kom Marina. Sen kom illi också och så åkte jag, Marina, Mattias och illi till Håkans café. Det var ju jättefint där! Sen åkte jag, Mattias och illi och fotade nattbilder vid olika kyrkor runt om. Det var roligt :) Men jag vill ha en trådutlösare så man kan få längre slutartider. Hade svårt att få bilderna tillräckligt ljusa...

Idag har jag mest tagit det lugnt, lagt upp lite bilder på min hemsida http://www.rifas.se . Sen har jag umgåtts med Mattias :) Han ska sova hos mig idag, vi ska plugga engelska. Just nu är han på väg och hämtar pizza åt oss.. Haha usch måste sluta vara så onyttig. Men det tar vi en annan dag ;)


Fotomässan...


En av kyrkorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0