Feber och ont i huvudet

Usch, jag har feber och ont i huvudet. Typiskt att man ska bli sjuk nu, hoppas verkligen att jag blir frisk innan jag och mamma åker till London! Marina sov hos mig igår, mådde inte riktigt bra igår heller men lät henne sova över ändå, de va rätt längesen sist och hon ville så gärna :) Var på körskolan igår också, teori. Vi gick igenom alkohol/narkotika i trafiken o.s.v.

Idag stannade jag iallafall hemma från skolan med mitt bankande huvud. Sov ett par timmar extra men hade lika ont i huvudet när jag vaknade ändå. Tog en alvedon och en stund senare ringde mamma och frågade om jag ville följa med henne som sällskap när hon skulle åka till Eskilstuna och få laserbehandling på tatueringen. Jag funderade en stund och bestämde mig för att följa med.

Det kanske jag inte skulle ha gjort, efter en stund sa mamma att jag såg väldigt blek ut och kände på min panna - feber hade jag minsann. Och har fortfarande :( Men vi tog oss till Eskilstuna iallafall och mamma blev lasrad :P Sen handlade vi och åkte hemåt. Det började snöa väldigt på hemvägen och nu är det några cm snö där ute :) Passade på att hämta ut stativet jag köpte igår när jag ändå hade skjuts. Ska snart gå över till Mattias, hade ju lovat att jag skulle sova hos han idag.. Han ville inte komma hit och ta hand om sjuklingen haha.

Får se om det blir någon skola imorgon.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han kunde gott komma till dig, inge smart att du är ute nu. Även fast det är så kort till han så är dt INTE bra!! Å måste tidigt upp i kylan imorrn när han ska te skolan oxo. För du ska nog stanna hemma o kurera dig, du var ju jättevarm när jag lämna av dig.... Fast undrar--jag kanske kan ta "vård av barn-dagar"...hahahaha

2008-11-19 @ 20:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0