Dimmig lördag.

Vaknade imorse och det var väldigt dimmigt ute. Och är fortfarande. Det känns fortfarande tråkigt att vara i Sverige igen men idag får jag iallafall träffa Mattias :) Det ska bli roligt :D Sen ska vi ju nog gå ut ikväll. Det ska bli trevligt. Har också saknat min bok Eclipse, tredje boken i Twilight serien! Läste lite igår kväll och den är sååååå bra. Vill verkligen se filmen Twilight! Men Köping är ju så segt, tror inte ens den går här än :S Men men.

Nu ska jag väl packa mina grejer igen och sen ska vi väl börja åka mot Köping snart så jag kan komma hem. Är ju ute hos mamma o Staffan nu :)

Vill åka till London snart igen. Eller iallafall England. Vore kul att se mer utav England :)
De blir att spara pengar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0