Är i London nu!

Jahapp nu är man i London. Allt gick bra trots att det varit snöoväder i Sverige och bara en bana användes på Arlanda. Vi kom iväg lite sent men landade i tid ändå för vädret var bra när vi flög.

När vi kom till hotellet fick vi vårt rum och det hade inget kylskåp så vi frågade om vi kunde få ett rum med kylskåp. De sa nej men ändrade sig sen och gav oss ett jättestort rum med typ 4 sovplatser :O De kände iaf igen oss från i somras också :)

Sen drog vi iaf till Oxford Street, käkade lite macka på Starbucks o jag drack caramel frap SMARRIGT :) Sen gick vi i affärer på Oxford Street och shoppade. Hittade massa billiga kläder på Primark och en snygg väska också :D Sen rörde vi oss hemåt, allt gick bra även fast det var smockat med folk. Det är konstigt, jag känner mig inte alls inträngd eller så även fast det är mycket folk, jag är helt lugn ändå :) Man kan ju tro att man blir alldeles sönderstressad, men icke sa nicke :) På vägen till hotellet köpte vi lite ost och sånt till mackor ifall man blir hungrig :P

Senare mot kvällen gick vi till The Twelve Pins, en pub i närheten. Det var värsta matchen så det var massor med folk, coolt att se. Men efter ett tag försvann folket då matchen började i Arsenal (folket hade ju biljetter till Emirates stadium och Arsenal ligger väl 10 min härifrån) men vi stannade en stund till och lyssnade på musik och så. Sen gick vi till Happening Bagel eller va de heter o köpte bagels till imorron och smarriga bullar att käka idag :P  När vi kom till hotellet igen ringde Mattias efter en stund :) Och slutligen fick jag med hjälp av Theo i receptionen ett lösenord så jag kan sitta på internet i entren :)

Men nu ska jag nog snart sova fast klockan bara är 21 här, är as trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0